دانشگاه های غیر انتفاعی راهکار جدید برای فرار از کنکور
نوشته شده توسط : کنکور نویس

دانشگاه غیر انتفاعی ، یک موسسه غیر دولتی و شهریه پرداز می باشد که زیر نظر هئیت امنا دانشگاه اداره می شود ، بنابراین دانشجویان این دانشگاه لازم است در هر ترم شهریه مصوب هئیت امنا دانشگاه را پرداخت نموده تا مجاز به حضور در کلاس درس باشند .

شهریه دانشگاه غیر انتفاعی رفاه ۱۴۰۰ شامل شهریه ثابت و متغییر است که شهریه ثابت در تمام طول مدت تحصیل دانشجو ثابت است ولی شهریه متغییر با توجه به تعداد واحد های درسی اخذ شده دانشجو و بر اساس تصمیمات اعضای هیئت امنا دانشگاه هر سال 10 الی 15 درصد تغییر می کند .

شهریه دانشگاه غیرانتفاعی برای رشته های با آزمون و بدون کنکور یکسان است ولی لازم است داوطلبان پیش از ثبت نام از شهریه این دانشگاه در رشته خود مطلع شوند و در صورت داشتن توان مالی جهت پرداخت شهریه ، نسبت به انتخاب رشته دانشگاه غیر انتفاعی اقدام نمایند . با توجه به اهمیت شهریه تحصیل در دانشگاه غیر انتفاعی در این مقاله شهریه دانشگاه غیر انتفاعی 1400 - 1401 را در مقاطع مختلف ارائه داده ایم .

معرفی دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران

دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران یکی از دانشگاه های شهر تهران می باشد که ویژه خواهران می باشد. این دانشگاه در رشته های مختلفی  اقدام به پذیرش دانشجو می نماید. دانشکده غیردولتی – غیرانتفاعی رفاه تهران در سال ۱۳۸۹ با دریافت مجوز از شورای عالی انقلاب فرهنگی و شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری فعالیت خود را آغاز نمود.دانشکده غیر انتفاعی رفاه تهران در حال حاضر ١٠٢٠ دانشجو، شامل ۸٢٠دانشجوی کارشناسی و ٢٠٠ دانشجوی ارشد می‏ باشد.

دانشکده رفاه در دوره کارشناسی ارشد در رشته‏ های علوم اجتماعی (گرایش مطالعات فرهنگی)، آموزشی ریاضی، روانشناسی عمومی، مشاوره خانواده ، حقوق خانواده، فقه ومبانی حقوق اسلامی و علوم تربیتی(گرایش آموزش وپرورش ابتدایی)  فعالیت دارد. در دوره کارشناسی نیز رشته‎های حقوق، روانشناسی، مشاوره، علوم تربیتی ( گرایش‎های مدیریت و برنامه ‏ریزی آموزشی و آموزش و پرورش پیش دبستانی و دبستانی) و الهیات و معارف اسلامی (گرایش مبانی فقه و حقوق اسلامی)  و مهندسی کامپیوتر فعالیت می نماید.

شرایط دانشگاه رفاه

شرایط دانشگاه رفاه به همراه مدارک لازم برای ثبت نام و پذیرش در انتخاب رشته دانشگاه غیرانتفاعی رفاه تهران به منظور آگاهی بیشتر داوطلبان در ادامه بیان شده است:

1588677335 64

 

مدارک لازم برای پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی راه تهران :

 

  • داشتن  مدرک دیپلم آموزشی نطام جدید (6-3-3)
  • داشتن مدرک پیش دانشگاهی نظام قدیم
  • داشتن دیپلم 4 ساله نظام قدیم
  • داشتن مدرک کاردانی مورد تائید وزارت علوم تحقیقات و فناوری

1588677335 64

 

شرایط ثبت نام دانشگاه رفاه تهران :

 

  1. دانشجویان دوره روزانه برای تحصیل در دانشگاه رفاه باید از دانشگاه محل تحصیل خود انصراف دهند.
  2. فارغ التحصیلان فنی حرفه ای و کار و دانش برای تحصیل در موسسه غیرانتفاعی رفاه باید دارای مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی باشند.
  3. دانشجویان غیرروزانه می توانند بدون انصراف در دانشگاه رفاه ثبت نام نموده و پس از پذیرش نهایی انصراف خود را قطعی نمایند.
  4. پذیرش در دانشکده غیرانتفاعی رفاه تهران ، فقط از میان داوطلبان خانم انجام می شود.
  5. دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  به دو شیوه با آزمون و بدون آزمون دانشجو پذیرش می نماید از این رو ثبت نام بدون کنکور دانشگاه غیر انتفاعی  رفاه  یکی از شیوه های ثبت نام در این دانشگاه به حساب می آید. برای شیوه با آزمون این دانشگاه داوطلبان بایستی حتما در ثبت نام کنکور سراسری شرکت نموده باشند و کارنامه اولیه آزمون سراسری برای آنها صادر گردیده باشد. این دسته از داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و دریافت دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری از لیست رشته محل هایی که به شیوه با آزمون در دانشگاه غیرانتفاعی دانشجو پذیرش می نماید اطلاع حاصل نمایند. پس از این اقدام بایستی کد رشته های موجود در دفترچه را در قالب انتخاب رشته کنکور سراسری وارد نمایند. داوطلبان در این مرحله همانند انتخاب رشته کنکور سراسری 150 انتخاب داشته باشند.




:: برچسب‌ها: دانشگاه رفاه ,
:: بازدید از این مطلب : 667
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 مهر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: